Trött!

Godmorgon! Eller god och god vet jag inte men en trött och seg morgon är det iallafall. Jag har nog inte sovit mer än ett par timmar inatt, Felicia har sovit jätte oroligt och Filippa ser sitt  spöke nu igen. Lite lustigt är det med Filippa och hennes "syner", hon började prata om ett "pojk-spöke" när hon var mellan två och tre år. Hon var livrädd en  period,men sedan gick det över men hon sa att hon fortfarande såg han ibland.
 Men nu tror jag det var över ett år sen hon nämnde det,men sen inatt var det tydligen dax igen.  Och det som jag tycker är konstigt är att hon har beskrivit "han" precis likadant sen första gången hon såg han, man tycker ju att barn borde ha glömt vad dom sett eller drömt när de var två?!
Jag får hoppas att hon sover bättre inatt...
Här ser det ut som tjejrna sett ett spöke,dom satt ihopkurade tillsammans bakom soffkuddarna när jag kikade in i vardagsrummet häromdan. :-)


   

Tror DU på spöken?

Nu ska jag passa på att göra lite nytta medans lilla busungen sover.
Ha en bra dag!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0