Trött, tröttare , Låtta!

Jag är så vansinnigt trött! Jag vet inte riktigt varför,men finns det inte nått som kallas "Vårtrötthet"? 
 Nu har jag iallafall gjort klart min jobb vecka! Så himla skönt,för både igår och idag har jag suttit flera timmar på utbildning (som för övrigt kändes helt onödig) och sen jobbat innan och efter så man känner sig helt förvirrad :-).
Under morgondagen väntar ett utvecklingssamtal om Felicia, hon är sist ut i syskonskaran sen är det färdigt för detta läsår!
Förutom samtalet imorgon så har vi inget speciellt planerat,kanske plantera lite grönsaker med barnen och hoppa lite studsmatta.....det är skönt ibland att bara ta dagen som den kommer!

Nej nu ska jag plocka lite,innan det är dax att knoppa!

 
Jag skulle oxå kunna sitta och somna precis som Felicia gjorde när hon var liten.

Ha en bra kväll hörrni!
Kram & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0