Inspiration & TACK!

Oj vad länge sen det var nu! Men NU äntligen har jag börja känna mig inspirerad att börja blogga lite igen!
Ska egentligen börja detta inlägg med att tacka Petra och Maria på Calimero för den jätte fina Villervalla tröjan jag fått! (se bild)  Den är superskön och nu ska jag och barnen gå runt och matcha varandra ;-)   Vi har dock alla olika färger. 








Jaha vad har hänt sen sist jag skrev då?   Livet här rullar på med en rasande fart! Leo har hunnit bli 17månader så han är precis överallt och ingenstans,helst samtidigt! Men jag försöker njuta av den här tiden för jag vet att den går alldeles för fort, det är bara att titta på Filippa och Felicia. Dom är redan 4 och 5 år, och jag tyckte ju dom var små kottar nyss.....
Nu ska jag mysa lite med barnen innan det är dax att sova.


Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Petra

Men hallå du har ju kommit i gång igen ;)

Var in på Åsas blogg och hittade länk till dig och tänkte att jag går väl in och kollar..och så fanns det nya inlägg, kul !

Ha det så gott! Kram Petra på Calimero

2010-06-07 @ 08:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0