Härliga Sol!

Åh finns det något bättre än att vakna upp til en blå himmel och strålande sol? Jag älskar den här årstiden när det är ljust även när man vaknar tidigt och att solen fortfarande kikar fram när man kommer hem från kvälls-skiftet.
Kvälls-skift är det som står på schemat idag, men innan jobbet ska jag på en utbildning mellan 13 och 17, så själv arbetspasset blir bara 3,5 timmar,Skönt!


Jag satt och kollade igenom en massa gamla kort på datorn och hittade bla det här;




Det togs för precis ett år sedan,när Leo var inlagd på barn/neo och var jätte sjuk i rs-virus och lunginflammation....  min lilla plutt <3
Mycket roligare att se han så här;



Nu mina vänner är det dax för duschen innan det är tid för dagis,ota,utb och jobb!
Ha en bra dag!
Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Å jag älskar med sommaren och det fatum att det tillochmed kan vara ljust ute även då man kommer hem från ett kvällskift. Jag ska också jobba kvällen nämligen!



Vi får se till att se ut en date snart tycker jag! :-)



kramelikram!

2010-05-26 @ 10:42:30
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0