Sol!!

Ja äntligen har solen hittat tillbaka! Man blir ju som en helt ny människa när man vaknar
av solens strålar som strömmar in genom fönstret. Härligt! Idag har jag faktist storstädat
fast solen som sagt tittar fram,men energin fanns där idag så det var bara att passa på.
Nu är jag ledig och jobbar inte fören på fredag då det är kvälltur som står på schemat,
det  ända positiva med att jobba inom kommunen är just att man är ledig så här ett par dagar mitt
i veckan. Det är skönt både för en själv och för barnen som slipper gå på dagis mån-fre.

Nu börjar det snart bli dax för mig att gå ut och tända grillen,för idag på menyn står det Grillat,sallad med
fetaost och rostade solroskärnor( barnens beställning). så jag ska nog passa på att dona lite medans
Leo fortfarande sover.
Ha en bra kväll hörrni och njut av värmen,verkar inte som om den är här för att stanna...

Kram Låtta


Bild på Rogsjön tagen från mina föräldrars stuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0