Snörvel..

Nu har förkylningen kommit som ett brev på posten till mig. Inte så konstigt egentligen
eftersom Leo i stort sett har bott PÅ mig de senaste dagarna. Dom har elaka baciller dom där
små...
Försökte få tag i vårdcentralen idag så någon får titta i Leo`s hals eftersom han inte vill äta,men fast jag ringde halv åtta (dom öppnar sju) så hade dom inte en enda läkartid kvar idag, så jag fick rådet att antingen åka till akuten eller ringa direkt kl 07:00 imorgon. Jag tycker inte det är sån fara att jag måste till akuten,men jag tycker det är konstigt att de inte kunde boka en läkartid i förväg till imorgon,men så får man tydligen inte göra? 
Ja hur som helst så hoppas jag sjukdomen ger sig och att skrutten börjar äta igen!

Här komer lite fler bilder tagna under våren;

Tulpan från trädgården som Felicia sa "råkade" gå av :-)



Älskar mat i vanliga fall! Märks så tydligt när han är sjuk, han vela inte ens ha fetaost,och då är han sjuk!



Filippa och hennes älskade halsband!

Nu är det dax för mig att kurera mig lite,så jag orkar med att fira min älskade lillebror
som tar studenten imorgon!
Kram Låtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0