Härliga Måndag!

Ja den här måndagen har faktist varit helt underbar! Brukar ha lite svårt för måndagar annars
då det känns som en lite "stressad" dag.
Men Idag har jag varit ledig,  på riktigt! Min underbara pappa kom hit på förmiddagen och hämtade
upp tjejerna för en hel-dag i sommarstugan(de har fortfarande inte kommit hem!) och för mig
och Leo bar det iväg till min underbara och fina vän Anna som bor i Ludvika.
Jag packade bilen med en massa bebis kläder som hon ska få. Hon ska nämligen bli mamma i oktober (hoppas hoppas på den 22:a ;-)  Leo är nämligen född på Anna`s sambos födelsedag, så jag tycker dom är "skyldig" mig 
en bebis på min  :-D
 Hos Anna blev vi bjudna på fika och härlig sill-lunch ute i solskenet. Sen blev den även en promenad
ner till stan för att kika lite på alla fina bebis-kläder.
Nu ska jag ge Leo lite mer egentid innan damerna kommer hem.
Ha nu en forsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack själv gumman!! <3



Gud så mycket fina kläder det fanns i lådan också!

Det är som sagt guld värt att vi får låna!



kramkram

2010-06-22 @ 10:09:28
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna-Gravid

Detsamma gumms!!! Kramar

2010-06-25 @ 18:56:41
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0