Fredag

Då var det återigen fredag och som sagt jobb-helg för min del. Så för mig får det gärna
forsätta vara grått väder och så det blir fint nästa helg ( fast det ena behöver ju inte utesluta det andra,tyvärr).
Har ni några speciella planer till midsommar då, förutom det vanliga,sill,potatis,jordgubbar....eller har du nån helt annan tradition?
Jag ska iallafall fira den i Rog med släkten, och jag hade lovat tjejerna för längesedan att det gick att
bada när det var midsommar....hmm vi får nog alllt se hur det blir med den saken.
Här är ett par bilder från midsommar för två år sen;

 Var gravid med Leo, så jag drack inte men hörde denna var supergod....
kankse man kan testa den iår..



min älskade pappa,syster,pojkvännen(till syrran) kompis Nils och Filippa
spelar och sjunger allt vad dom kan!

Nu är det dax för frukost i det här huset.
Ha en underbar fredag!
Kram Låtta

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Hej gumman!



Ser fram emot att träffa er på måndag!

Ska vi äta matjessill och färskpotatis tro?



kramelikram!

2010-06-18 @ 20:01:38
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0