Feber...

Jaha då var det dax för en sväng med sjuka barn igen då, även om vi klarat oss ganska bra
i år i jämnförelse med förra året!
Nu är det Leo som ligger i feber sen i måndags,och tempen visade nu 40.5, så hoppas det ger
sig snart!
Jag sa ju att jag skulle fixa lite bilder från Furuvik,men det får jag göra senare när usb kabeln behagar att dyka upp igen....
Men slänger upp ett gäng nadra bilder tagna den senaste tiden
Här leker Felicia och Leo strutsar.....tror jag :-)









Nu ska jag ta hand om min febriga son, men jag ska försöka bli bättre att skriva!
Ha en bra dag!!   Förresten, är det någon som har tips på någon studentpresent till
en kille så mottages det gärna!!!!!
kram Låtta

Kommentarer
Postat av: Åsa

Molly har oxå feber! Stackars våra små trollungar!!!

2010-06-10 @ 15:13:44
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0