.....

Då var det ny vecka igen då. Semstern närmar sig med stormsteg!( Även om jag inte går fören vecka 29 ) Det ska bli såå skönt
att vara ledig i fem hela veckor och inte göra nånting alls, eller vi ska göra saker men vi
har inte planerat in nått. Förra året var vi på Astrid Lindgren Värld, så det skippar vi i år,men
kommer helt klart åka ner om ett par år igen för det var ur-mysigt där för både vuxna och barn.
Så det kan jag verkligen rekommendera om ni inte varit där!
Nej vi ska bara ta dagen som den kommer och åka till min farmors stuga vid siljan och mina föräldrars sommarstuga vid Rog och verkligen njuta av lugnet.
Sen en annan anledning till att vi inte ska åka iväg långt i sommar är att vi ska spara ihop extra mycket fickpengar till resan 25:e januari. Då bär det av till Thailand närmare bestämt Phuket.
Resan är bokad och klar så i tre härliga veckor ska jag och min underbara familj njuta!!!
Så det känns helt klart värt att spara lite extra en sommar iallafall.


Hur mysigt känns inte detta?:

Bild lånad från Ving.

Nu dax att göra nån nytta igen :-)
Kram Låtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0