September!

Ja nu är september här med blandad förtjusning från min sida. Jag tycker det är mysigt att burra ner  sig i soffan med en skön filt eller kofta och tända eld i braskaminen. MEN jag hade gärna velat haft en finare sommar innan hösten kom,men men vi bor j i sverige och man blir ju lika besviken på sommaren varje år så jag förstår inte att man inte vänjer sig :-) ?
Man får helt enkelt försöka njuta av vädret oavsett hur det ser ut, personligen skulle jag nog inte tycka det var så spännande om det ständigt var 40 grader varmt.
Nu blir det en kopp te innan jag och Leo ska ge oss iväg till Öppna Förskolan en sväng.
Bjuder på en bild från min faster,visst är det ett fantastiskt träd!



Här är en bild som jag hjälpte Filippa att ta när vi var på långpromenad.




Leo <3  (Visst var den söt, haklappen som min pappa köpte med tillhörande body i Las Vegas)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sicken goding!



Jag har gett upp det där med sommarvärme så nu ser jag frsm emot en underbar höst istället, men massa mys!



kramelikram!

2009-09-01 @ 11:26:41
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Å va roligt att du börjat igen,du har ju också så fina barn.

2009-09-05 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0