R.I.P Patrick Swayze

Cancer.....tänk att denna hemska sjukdom tar så himla många unga människors liv.....
Nu har himlen blivit ännu en stjärna rikare.
Efter att min kära vän Anna`s syster gick bort i cancer så har jag blivit mer känslig när jag läser om andra som dött i eller har cancer.
Cancer har förut varit en sjukdom "som bara drabbar sånna man inte känner".Men  jag lärt mig att livet är så skört, så även om det låter lite som en klyscha så ska man var tacksam för varje dag, och tala om för sina näraoch kära hur mycket dom betyder.

Här kommer en utav dom finaste låtar som gjorts;

http://www.youtube.com/watch?v=0Gbz-Lau5tc


Patrick Swayze - She's like the wind

R.I.P

Ha en bra dag och ta hand varandra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja den där tanken" det händer inte mig eller folk i i min närhet" finns ju liksom inte längre!

Maries sista ord var: Tänk på att livet är skört!

så sant som det är sagt!



kramelikram!

2009-09-15 @ 12:48:56
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0