Hosta och psykbryt

Nu när jag känner mig helt återställd,förutom lite hosta då och då, så blir ju självklart någon annan sjuk. Nu var det tydligen Filippas tur. Hon har pendlat mellan 38 och 40 graders feber hela helgen och hostat så hon kräkts, stackarn. Fattas bara att hon också åker på lunginflammation.
Hela helgen har Leo vaknat runt 05:00 och total vägrat somna om! Han har varit helt hysterisk,men imorse så vakande han efter 06,som han brukar. Det är vell dom där tanduslingarnas fel och så tror jag han drömmer väldigt mycket nu,det kommer jag ihåg att tjejerna också gjorde i den här åldern.
Igår när jag och P satt i köket och drack kaffe så kröp Leo runt som vanligt och in i vardagsrummet där Filippa satt och pärlade halsband, efter en liten stund så hör vi hur Leo river tjejernas trave med pussel och Filippa ropar; Pappa nu kommer du och tar Leo, jag får  psykbryt när han river i allt!!*SKRATT*
Hmmm man kan ju undra vart hon fått det uttrycket ifrån*trallalallala*.
Ja som sagt man får passa sig vad man säger, för dom små rackarna snappar upp allt, ALLT!
Nej nu mina vänner ska jag ta och hoppas in i duschen sen blir det frukost. Kl 9:30 bär det av till stan för Leo har tid hos ortopeden och eftersom Filippa är sjuk så får jag snällt ta med mig alla tre när jag ska dit, kul, NOT.
Bjuder på ett par bilder från igår när Leo kröp i gräset för första gången,det var kul men gräset killade lite i händerna och var inte speciellt gott heller.




Kommentarer
Postat av: Anna

Söting!



Psykbryt..HAHAHAHAHA! Lilla Filippen då!



kramen

2009-09-22 @ 09:56:06
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0