Hmmm....Influensa...

Jaa det gick ju sådär med att vara mer aktiv på bloggen ;-P
Men jag har legat i feber ända sen i onsdags och hostar så jag låter som kol-patient.
Jag fryser och svettas om vart annat och har fruktansvärt ont i kroppen,så det här att sitta upprätt och blogga har inte varit prio ett direkt.
Imorgon bär det av till vårdcentralen så dom får lyssna på mina lungor och jag hoppas på att få nån hostmedicin utskriven,då jag provat allt annat.
Förutom att jag varit/är sjuk så har det inte hänt så mycket sen sist. Eller jo förresten vi har bara tapeterna kvar att hänga i köket och det ska göras idag! Ska bli så himla skönt när köket är klart! Känns som om hela huset blir upp och ner när man gör om någonstans.
Tänk om man kunde få åka bort två veckor till tex Thailand och sen när man kom hem skulle hela huset vara helt klart....mmm...det skulle vara nått det.
Nu ska jag lägga mig på sofflocket igen och svettas vidare.
Hoppas ni andra har klarat er från denna hemska influensa.....

Den här tapeten blir fondvägg i köket.






Kommentarer
Postat av: Åsa

krya på dig, låter inte kul alls det där.

2009-09-08 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0