Äntligen liiite bättre!

Ja nu äntligen börjar jag känna mig som en människa igen, den som bestämmer tyckte tydligen inte att det räckte att jag skulle  få influensan utan gav mig lunginflammation också på köpet! TACK!
Men nu är jag hemma från lasarettet  iallfall och knaprar penicillin för fulla muggar.
Idag är den första dagen på över en vecka som jag orkat varit vaken hela dagen och att jag kunnat äta utan att det kommit upp lika snabbt, tänk vad snabbt man tar saker för givet...
Imorgon när tjejerna ska på kalas ska vi passa på och fixa och dona lite i köket och sen kommer lite bilder på resultatet.
Nu ska jag mysa med familjen innan det är läggdax för damerna.

*Tadaa* nu går Leo efter möblerna/väggarna,så vi har "snigelmärken" överallt... Hahaha






Kommentarer
Postat av: malin

skönt du är bättre :) kram malin(hitta din blogg genom anna)

2009-09-13 @ 15:51:28
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad skönt att du mår bättre!! Kanske vi kan få till en träff snart då??

Ååh reser han sig nu?? Shit vad olika ungar är alltså, Molly har inga ambitioner att börja krypa, resa sig eller stå!!



Kram

2009-09-13 @ 16:39:49
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0