Urusel.....

Ja uppdateringen här på bloggen har varit minst sagt urusel,men veckan har gått på i ett och jag har varit så himla trött,men nu äntligen tror jag att jag sovit ikapp.
Jag och Leo har nyss kommit hem från en solig men blåsig morgon promenad. Man får verkligen passa på att njuta av dom fina höst dagarna för snart kommer vell grå vädret med bara rusk och slask.
Jag kan inte fatta att det redan är oktober....skulle inte sommarvärmen komma tillbaka innan det blev höst? Ja hur som helst så är vädret ingen man kan styra över tyvärr utan man får njuta av att vi faktist fortfarande har årstider.
Vecka har som sagt bara sprungit iväg fats det inte hänt så mycket spännande,eller jo Filippa tappade sin första tand igår! Gissa om hon var lycklig imorse när hon såg att den hade"förvandlats" till en guldpeng över natten! Jag tyckete det var lite tidigt,hon är ju "bara" 4 ½ år,men tydligen är det inte ovanlig och man ser ju den permanenta tanden sticka upp, å andra sidan fick hon ju tänder när hon var 4 mån så det är ju också lite tidigt.
Bildbeviset av Filippa
;

Och här kommer lite höst bilder från veckan...








Så vad har ni andra haft för er den senaste veckan?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0