Torsdag

Godmorgon torsdag! Vilken härlig morgon! Strålande sol,hög klar luft och det blåser mycket mindre idag, härligt! Idag ska min farmor komma på besök vid lunch tid,det ska bli kul för jag tror inte vi har setts på en månad om inte längre.Vi brukar ses iallafall en gång i veckan annars men först var jag sjuk,sen Filippa och sen reste hon till Mallorca i två veckor och bara gottade sig i solen.(Är inte ett dugg avundsjuk......*visslar*) 
 Filippa och Felicia är på dagis just nu,för efter att kommunen ändrade reglerna för alla 15-timmars barn så går dom varje dag, 3 timmar per dag. Helt j..vla värdelöst om jag får säga vad jag tycker! För det första är det inte det lättaste att få alla klara på morgonen för vi ska vara på dagis 08:00....
och sen så tycker tjejerna att det är jätte tråkigt att dom inte får äta lunch med sina kompisar, ja hur som helst så kommer det snart en låååång protest lista att dimpa ner till den j..vla nöten som kommit på den här dumheten(kommer inte på vad han heter).
Nog pratat om det,men jag blir så himla arg när politiker bara tänker ekonomi och inte vad som är bäst för barnen.
Nej nu ska jag kika in på min lilla prins och kolla om han behagar att vakna så vi kan gå ut och plocka lite päron och äpplen innan det är dax att hämta damerna kl 11.
Sen blir det pajbak,så är det någon som är sugen så finns det det nybakade päron och äppelpajer här efter kl 12!
Ha nu en underbar höst dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

ja e sugen men orkar iunte åka nån stans!=(



tack för igår gumms!



kramelikram

2009-10-08 @ 13:14:50
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi kommer jättegärna och hälsar på!! Vore superkul!

Ja visst är dom underbara våra små?! Gud vad jag längtat efter en till liten underbaring, men det måste vänta tills skolan är över och jag har ett fast jobb!



Kram

2009-10-10 @ 10:21:44
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0