Helg!

Så var det dax för helg igen då! Fredagen bestod av besök hos min moster i Borlänge där jag hämtade det jag hade beställt av henne, hon är nämligen återförsäljare för Partlite. Jag beställde doftoljan "smultronland" och jisses vad gott den luktar,sen blev det lite vanliga teljus med mullbärsdoft och så dessa underbara änglar(dom är ju förståss ännu vackrare när man tänt ljusen och det är lite mörkt!)
 

Jag fick även hem mina saker som jag beställde när jag hade inredningsparty,det var ett vinställ i mangoträ,ett kokbok stativ i smide,en hurhållspappershållare och en redskapskruka. Så helgen började bra iallafall med mycket paketöppning!
Jo förresten för alla intresserade så har jag ljusparty 18/10 kl 17:00 alla är varmt välkommna!
Igår lördag så gjordes det inte så mycket, P var iväg och forsatte med sin tatuering och jag och barnen tog en liten promenad i det fantastiska vädret efter lunch. När P kom hem vid halv fyra så åkte vi till hans mamma på en underbar middag bestående av haselbackspotatis,skinkstek och kantarellsås! Det hela avslutades med en härlig äppelpaj med vaniljsås! Det var en mycket trevlig lördag. På tal om äpplen så har vi propfulla träd,så ni är välkommna att palla! :-)

Här bjuder jag på lite  bilder av det jag packat upp......
>Kokbokstativet


Vinstället;


Doftoljan "smultronland"



Nu är det frukostdax här hemma, men vad har ni haft för  denna helg?


Kommentarer
Postat av: Anna

Å då har mitt ljus å min ljusstake kommit också va?!

JAg är ledig mån tis så om du vill får du mer än gärna komma hit med grejerna! men om du inte hinner/har lust förstår jag det med!



kramen

2009-10-11 @ 11:58:15
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0