J*vla blogg.se

Hej! Föst vill jag bara spy lite galla över blogg.se.....jag har fösökt publicera detta inlägg nedanför sen i måndags,men sidan bara hänger sig?! Någon mer än jag som har samma problem?
Ja ja skit samma men det är fruktansvärt irriterande!!

Igår(det är alltså söndag) så fick vi besök av Åsa och hennes fina familj. Dom förgyllde våran annars gråa söndag.Dom har två tjejer varav en är jämngammal med Leo och det är så häftigt att se när en bebis upptäcker en annan i samma storlek.....eller ja bebis och bebis kan man ju snart inte kalla dom då de snart fyller 1år.....1ÅR. Helt sjukt,vart tog det här året vägen egentligen?

Idag(måndag) har vi ett fullspäckat schema, 08:00 ska tjejerna stå givakt på dagis för att sedan hämtas kl 11:00. Sen är det dax att åka hem och fixa lunch. Kl 14:40 ska tjejerna vara hos tandläkaren för den årliga kontrollen,så vi får se vad han säger om att Filippa redan tappat en tand.
Efter tandläkarbesöket ska vi träffa min syster och mina föräldrar på stan för att ta en fika på antingen Focus eller Prinsess,min pappa lovade nämligen tjejrna igår att de skulle gå på cafè och äta stooora gräddbakelser så vi får vell se hur sugna de är på middag senare :-).

Kan ju tillägga så här i efterhand att det gick bra hos tandläkaren och tjejerna fick lära sig hur man fyllde på vatten,hissade upp och ner stolen,så dom hissade upp och ned varandra där ett bra tag.
Vem vet dom kanske får sitt första sommarjobb som tandläkar ass. nästa år ;-)

På tisdagen så lämnade jag barnen på dagis vid åtta som vanligt,sen gasade jag ned till Ludvika till min kära vän Anna med lite paket....men efetrsom jag ska hämta barnen 11,så blev det en frukost,sen var det dax att åka igen lite tråkigt,men en kort visit är bättre än ingen!

Ja jag som tänkte lägga in ett par bilder i inlägget men då hänger vell sig skit-sidan igen så jag lägger upp dom i ett egen inlägg så det här KANSKE går att publicera.....vi får se.
Ha en bra...ja vad är det idag då...torsdag!

Kram



Kommentarer
Postat av: Åsa

ja visst är det tokigt att det snart har gått ett år?!!! känns som att det var förra vecka vi låg på BB!

Ja det är kanonfint med väggdekorer och kommer nog buda på några till våra sovrum!! Billigt "piff" till ett rum!!!

Kramar dig...

2009-10-16 @ 13:55:21
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0