26....

Jaa nu har det kommit och gått ännu en vecka utan update på bloggen,men min dator vill absolut inte samarbeta med mig längre så det är nog dax att formatera om den,så jag får vell hoppas att detta inlägg går att pulicera....vi får vell se.
Ja då blir man ett år äldre idag då....26....vart har alla år tagit vägen? Jag är ju fortfarande typ 21?!
Man närmar sig 30 med storm steg,och jag tyckte nyss jag hade låååångt kvar dit men nu står det inte på.
Men går inte åren fortare och fortare ju äldre man blir? Jag tycker då det.
 Idag kommer min kära barndomsvän Anna hit på lite fika och även min farmor med sambo. Resten av ligan kommer i helgen så det blir nog en lugn men väldigt trevlig dag!
Nu vill jag inte skriva mer ifall datorn hänger sig,eller rättare sagt blogg-sidan för det är den enda sidan som det är knas med?!
Ha en bra dag!
                         Kraam

Kommentarer
Postat av: Nanna

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!Hoppas du får en härlig kväll, med många paket..och mycket tårta!! :)

2009-10-22 @ 18:22:37
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0