Sjuka barn....

Ja då var det dax igen för förkylningen och hostan,suck.
Felicia har haft feber och öron värk och hosta lite till och från nu ett par dar,så hon fick bli hemma från dagis
idag,och sen har vi Leo som är dunder snorig och hostig!Stackarn,han tycker det är jobbigt med hostan
och nu har han även fått feber och tungt att andas så vi fick en akut-tid hos läkaren idag kl. 14:20,så vi får
se vad han har att säga,kanske blir det en dos Betapred igen.Det finns ju tyvärr inte så mycket man kan ge små barn mot hosta men jag hoppas att dom gör nånting iallafall för att
underlätta andningen på han,det är ju  jobbigt för mig också för jag sitter ju och försöker andas åt han :-)
Ja som ni kanske förstår så blev dagen planer om en långpromenad och storstädning ändrade,så nu sitter man här
och kollar ut på det vackra vädret och det stökiga hemmet......men det är en dag imorgon med!
Nu ska jag sätta Leo i hans gunga och göra lite lunch till mig och Felicia innan det är dax att åka till fabror doktorn.
Ni andra får ha en toppen dag i sol-skenet!


min skrutt unge...alltid lika go och glad!

Kommentarer
Postat av: Åsa

ÅÅÅ va go, hoppas Lykke blir en sån go och glad unge också.

2009-05-13 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0