Hmmm...Inte igår....

Nej det var inte igår som jag bloggade senast,jag tror det var en hel månad sen faktist!Men jag vette tusan
när jag ska ha tid,eller rättare sagt ta mig tid?
Ja vad har hänt under den här månaden då?Ja inte något speciellt direkt(vad jag kommer ihåg iallafall haha)
Leo utvecklas med en rasande fart,han har kommit på hur man rullar runt med både skena och skor på!Han e så duktig min lilla godbit!
Och när vi var till Bvc nu i veckan så vägde "lill" pojken 7035gram och var 62.5 cm!Så han växer så det knakar!
JO nu kom jag på en sak som har "hänt",vi var till ortopeden för nån vecka sedan och hon tyckte Leo`s fötter såg jätte fina ut!Så från 1 juni så behöver han bara ha skorna och skenan på natten och om han sover en längre stund på dagen!Ska bli såå skönt att slippa snöra dom där j..vla skorna flera gånger om dagen då min lille plutt måste ha varit Houdini(stavar han så?) i sitt förra liv... ;-)



Sen har vi Filippa....Gud vad jag ät trött på 4-års trots!Det är ju värre än att ha en 14-åring i huset,inte nog med det
Felicia gör ju allt som sin kära syster gör.....så jag har inte en utan TVÅ trotsiga **** ungar här hemma.....
Det är ju tur att dom är så goa och hjälpsamma emellan trotsandet annars hade jag satt ut dom på blocket ;-)




Som sagt tur för dom att dom är söta,och att man får sånna härliga kommentarer från dom;
"mamma,du är vakraste av hela världen" ///Felicia

Ja det är rart med barn!Ha nu en underbar tisdag!Och TACK Anna för  gratulationen på min namnsdag och för Awarden!

kram Låtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0