Vår!

Åh vad härligt det är med lite plus-grader och solsken!man blir som en helt ny människa när solen kikar fram!
Nu har jag inte skrivit här på flera veckor,men det hinns inte riktigt med när man har tre små skrutar att sköta om och alla vill ha ens uppmärksamhet,helst samtidigt!
Jaa vad har hänt sen sist då....jo jag har varit på Lasarettet med Leo.Han har nu genomgått en sk hälseneförlängning.Operationen gick väldigt bra och han visade inte det minsta tecken på att ha ont efteråt.Skönt!
Det  jobbigaste för Leo med själva operationen var  att det var ju lite svårt för mig att förklara för en tre månaders bebis att han skulle fasta.....stackarn skrek så han blev alldeles hes.Det jobbigaste för Mig var att se dom söva han,från skrik till knäpptyst på en nano sekund.....nej usch det vill jag inte uppleva igen,det såg ut som om han dog och sen lämna han där gjorde ont i mammahjärtat kan jag lova!
Ja förutom det har det vell inte hänt så mycket här,tjejerna har varit  lite sjuka men är nu mycket bättre,så det är fullt upp från morgon till kväll precis som det ska vara!

LEO KVÄLLEN INNAN OP.


LEO EFTER OP. NYGIPSAD OCH SÅÅ SÖT  I "KLÄNNING" :-)



Nu ska jag klä på mig och barnen och gå ut och njuta av det fina vädret!

Ha en underbar solig tisdag!
                                                                               
Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det underbart ,med sooool! humöret blev på topp direkt när man såg att solen sken för fullt! Vår vill ha VÅR!

2009-03-17 @ 09:38:36
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men lilla plutten då!!!

2009-03-17 @ 13:59:00
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: mia

skönt att allt gick bra för lillen =) ha en toppen dag i det underbara vår vädret ;)..Kram

2009-03-18 @ 10:23:00
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka små sötnosar du har :D

2009-03-24 @ 10:21:29
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Åsa/Lykke

Tack!!! Skrek hon så länge din tjej. Min skräck är att nån av barnen ska opereras just för det där med sövning. Troligtvis är lykke mjölk allergisk så jag har slutat med mjölk helt.

Va duktig du är och lillkillen som genomgick operation. kram till er.

2009-03-28 @ 09:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0