Rara Barn.....

Nu har jag just kommit hem från dagis där jag hämtat Filippa,egentligen skulle Felicia oxå gått på
dagis idag men hon har feber och troligtvis öroninflammation....kul?...Nej!
Så vad sysselsättar man ett aktivt barn med feber med?För att lindra öronvärken ska dom inte ligga ner
och helst andas frisk luft ute,men försök själv gå ut med en tre-åring och säga att åt den att vara still......
tro mig det är inte det lättaste!
Tidigare  idag så har jag varit på ortopeden med Leo och gipsat hans små fossingar för femte gången,jag
trodde då att Felicia skulle tycka det var lite spännande att se,men ack vad jag bedrog mig.....hon sprang runt och rörde precis varenda pinal hon kunde se!
Men det positiva(!) med det var vell att hon motionerade hela ortopedmottagningens personal, :-)och hon var överlycklig när vi gick där ifrån för hon hade ju fått fyra bokmärken och ett bamse märke(kan det ha vart mutor? vem vet)
Nu ska jag plocka ihop lite och beta av tvättberget ,sen blir det matlagning till P kommer hem och sen gott folk ska jag på vattengympa....mmmm det är så härligt med en barnfri aktivitet en kväll i veckan!Och så är det ju dax att åter igen jobba på beach 20....hmm.. ja nått år.
Ha en superskön torsdag!

Kram Låtta


Här lägger jag ut en gammal  bild att brukar titta på emellanåt när tjejerna slåss och bara är allmänt omöjliga med varandra,.....jag säger bara Syskonkärlek!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötingar!=)

2009-01-29 @ 18:40:42
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mia

man behöver få komma hemifrån Å göra nåt annat för ett tag =).vattengympa har jag åxå gått på förrut det är najs..Ha en trevlig helg..kram mia

2009-01-30 @ 07:58:55
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0