Ahhh...

Igår hade jag och Leo en dejt med min kära barndomsvän Anna på Kupolen.Vi käkade lunch och fikade,strosade runt i lite affärer och hade en jätte trevlig dag!Det som oxå var trevligt var att jag gjorde riktiga fynd på Lindex,jag fick 4 bodys och 2 snuttefiltar till den ynka priset av 117kr!Jag ÄLSKAR rea!Så det är ett tips till alla som inte hann med mellandagsrean,handla NU för nu har ju nästan alla butiker 50% på reapriset!

Det var gårdagen det,nu sitter jag här och njuter av lugnet.....alla tre barnen sover middag SAMTIDIGT!Så då tänkte jag passa på att skriva ett par rader.
Idag har P börjat jobba efter att varit hemma sina två pappa veckor.Det är lite tråkigt men ändå ganska skönt tycker jag,så man får komma in i vardagen ordentligt.Idag har jag för första gången åkt iväg med alla tre barnen själv till Öppna Föskolan.Det gick faktist riktigt bra måste jag säga,och det är roligt för barnen att leka av sig lite med jämnåriga barn dom dagar dom inte går på dagis.
Nej nu ska jag passa på att hänga en tvätt medans det fortfarande är lugnt i huset,sen bär det av till ett par dagis kompisar till tjejerna,så dom får leka av sig lite till.
Ha en forsatt skön tisdag!


Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var himla trevligt igår! =) det får vi göra om snart igen!=)kram kram

2009-01-27 @ 17:29:03
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: mia

jag älskar åxå när det är rea, alltid kul att göra fynd till låga priser =) kram Mia

2009-01-27 @ 17:51:07
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: morsan ULLA

Vilka sötnosar.Kul att du börjat blogga,hoppas att du sätter in många kort på barnen så att man kan titta på dom ibland.För det ser inte ut som man hinner dit och hälsa på så ofta.KRAM KRAM

2009-02-02 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0