Hemma igen....pust....

Ja då var man hemma igen efter att ha varit på dagis,bvc,ortopeden,jobbet och dagis igen.Känns som om dagen har gått i ett!Jag steg ur sänghalmen kl 06:00,gav Leo mat halv sju,sen tog jag av små gips innan vecko-badet....hans fötter har nu blivit jätte fina! Det är såå skönt att det går så bra med dom!
Jaa efter det så väckte jag tjejerna,jag duschade,fixade frukost åt damerna,sen bar det av till dagis kvart i nio.
Sen var jag på bvc kl 09:20 för vägning och mätning.....och jag hade rätt;Leo har vuxit så det nästan knakar i han!
Han väger nu hela 4660gram och 54cm lång!STORA killen nu!
Efter det bar det av till ortopedmottagningen för att träffa Dr. Bjarne och bli gipsad för femte gången.Han tyckte det hade blivit fantastska resultat med Leo`s fötter,det känns så skönt att höra!
Nygipsad och i paltkoma for vi till mitt jobb för att dricka lite kaffe och snacka lite skit,och inte att förglömma;träffa mormor,som har varit sjuk i nästan tre veckor så vi har inte hunnit ses på länge nu.
Ja efter 1 timmes tjattrande var det dax att hämta tjejerna på dagis och fara hem.Så nu har jag precis svängt ihop en pannkakassmet....för det är ju torsdag,och då är det pannkakor för hela slanten!( Känns skönt att iallafall EN dag i veckan veta vad man ska göra för mat!Annars lider jag av total ide´  torka!)
Nej mina vänner nu börjar gräddningen!


Lägger in ett före och efetr kort på Leo s fötter..
Här är han  dag gammal på neonatalen med andninghjälp c-pap





Ha en toppen Torsdag!!
                                                                                               Kram Låtta

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är så fin Låtta!!

2009-02-05 @ 16:27:50
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: mia

Nää så söt han är, skönt att det går bra med hans små fötter =).. Kram Mia

2009-02-05 @ 18:15:25
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Tack för din kommentar, kändes varmt i hjärtat! Jag ska prata med min BVC-tant (hihi), för jag vill hålla igång mjölken men handpumpen är för jobbig och tidskrävande! Tack för tipset...du har många bra tips på lager du! :-) Blir väl så kanske med tre barn!! Ha det bra...kul att träffa dig förresten! Kram

2009-02-07 @ 17:16:16
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0