Äntligen friska!

Nu var det lääänge sen jag skrev här!Men vi har varit sjuka hela bunten!Nu äntligen är vi alla
nästan helt friska!Leo är den enda som fortfarande är lite hostig och det slutade med en tur upp
till akuten i torsdags där han fick inhalera lite adrenalin....men jag måste bara få spy lite galla över akuten;
jag och Leo kommer dit kvart över fem,fem minuter senare tar dom tempen på han och han har ingen feber,
då säger dom att jag ska få ett rum så fort det blir nått ledigt.......kvart i nio får jag komma in på ett rum,jag hade typ blivit bortglömd!!!
Då skulle han som sagt få inhalera två gånger men det ska gå en kvart mellan gångerna.....ja han fick första dosen
fem i nio,sen ringer jag på klockan tio över tio!!Jävla idioter har ju glömt oss...bortglömd för andra gången på en kväll!Tur säger jag bara att man inte behöver besöka akuten oftare!
Annars rullar livet på här hemma,det är dagis,födelsedagar,bvc besök och ortoped besök som står på komihåg listan den här veckan.
Och nu kom jag på en utav utmaningarna jag fått...
Min 6:e bild i mapp nr 6 är;
Den här! Det är en bild på rådhuset på stora torget i Falun.
Bilden är tagen en varm sommarkväll för ca 5 år sen... visst längtar man efter
värme och ljusa kvällar!?


Nu mina vänner ar det dax för lite matlagning,idag är det hemma rullade köttbullar som står på menyn!
Ha en forsatt skön onsdag!
                                                                                   Kram Låtta



Kommentarer
Postat av: Åsa

Skandal!! Men jag kan säga att jag som praktiserat på akuten vet att personalen där är livrädda för bebisar...ingen som vill/vågar handskas med dom! Sen har dom nåt konstigt prioriteringssystem som jag aldrig förstod mig på!! En sak till jag reagerade på är hur avtrubbade alla var...typ...blasé! På gränsen till arroganta! Trist...tur att det gick bra iaf tillslut!! Kramar Åsa

2009-03-02 @ 15:44:44
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0