Underbara morgonstund.

Då sitter jag här yttligare än morgon med håret på ända och en glad liten son.....man kan nästan fundera
om bebisar oxå får vår-känslor?!
Härligt är det iallafall!Solen är uppe och himlen är klarblå och bara ett par tunna slöjmoln syns till,det här kommer att bli en underbar dag!Jag tänkte på en sak igår på stan,tänk vad alla blir glada så fort våren börja komma och tänk hur mycket människor man träffar som man inte sett på hela vintern,det är som dom tittat fram ur sina iden.....hur som helst så älskar jag den här årstiden och man får hopp om livet igen.
Ja ni undra sa flundra vad vi ska hitta på denna dag då?Jag tror att jag svänger förbi min svärmor på en kopp kaffe efetr att jag lämnat tjejorna på dagis,sen ska jag nog åka in till stan idag igen och kolla på sportaffärerna om dom har överdragsbyxor åt Filippa.Jag letade i alla butiker igår men det fanns inget i hennes storlek.....jo iof så hade dom ju på PolarnOPyret men jag vet inte om jag vill ge 595kr på ett par överdragsbyxor hon kommer använda ett par veckor.Men hittar jag inga andra så får det bli dom...billigt och bra,NOT!
NU ska jag kasta mig i duschen,väcka tjejerna,och fixa frukost.
Vad har ni för planer idag då?
Ha en underbar vårdag!
                                        Kram Låtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0