Torsdags morgon...*gääääsp*

Torsdag...jaha så håller ännu en vecka på att ta slut.Sitter här och har sällskap av min otrolig morgonpigge son,
men jag klagar absolut inte han har precis vaknat efter att ha sovit i tolv timmar.Jag tycker han är helt
otrolig,han vaknar och ligger och pratar en liten stund och sen när han börjar gny lite pga att han är
hungrig så behöver man bara kika över kanten på spjälsängen så möts man av ett gigantiskt leende....
kan man få någon bättre start på dagen sitt barns leende?Jag tror inte det iallafall.

Det som står på agendan idag är; dagis med tjejerna sen ska jag på öppna förskolan med Leo,inte för
att han har så mycket utbyte utav det men jag får träffa lite andra mammor,dricka lite kaffe och snacka
lite skit.
Sen ska jag hem och svänga ihop nån kaka av nått slag då min farmor med sambo kommer och firar Filippa
i eftermiddag.....är det nån förresten som har nått bra tips på kaka,paj eller liknande så tar jag gärna emot det!
Nu vaknar tjejerna så nu blir det till att fixa lite frukost.
Ha en bra dag!
                                                   Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan man boka honom till Lykke : )

2009-04-15 @ 08:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0