April!!!

Äntligen är det April och solen skiner från en klarblå himmel!Våren är här och hela livet känns
mycket lättare och man kan nästan känna hur kroppen suger åt sig av solstrålarna,är det inte
HÄRLIGT!
Jag hoppas verkligen att det inte kommer något mer bakslag med snö och rusk,för nu får det banne
mig vara nog med det!Lika härligt som när snön faller i december är det när det försvinner!
Idag har jag inte haft så mycket för mig,var och lämnade tjejorna på dagis,sen blev jag kaffe sugen
så jag och Leo åkte till P bror och drack kaffe.....sen efter en timmes prat och ännu mera kaffe så bar
det hemöver för att plocka ihop och bråka med det ständiga tvättberget som bor i min tvättstuga.Man kan ju
fundera på vart alla kläder kommer ifrån?!
Nu är det snart dax att hämta tjejorna och göra lite mellis,sen ska jag med Filippa till bvc på 4-års kontroll och P
får vara hemma med Leo och Felicia.Ibland är det skönt att bara åka iväg med ett barn,speciellt när man ska
till tex bvc och dyl.
Senare blir det nog en promenad i det härliga vädret!

Vad har ni andra för er denna underbara dag?

Snart är den här tiden här.......mmmm




Ha en skön Onsdag!
                                    Kram Låtta


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har jobbat å shoppat! =) ja det är för härligt att våren är här! Oj vågar man säga det?? blir väl snöstorm i morgon bara för det...jaja nu sa jag det iaf.. =S Kramar anna

2009-04-01 @ 21:53:09
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0