Ändrade planer....

Ja dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig imorse,jag skulle till öpnnaförskolan men dom hade stängt.
Så jag tänkte vara lite duktig och åka och tvätta bilen och sen kika på ett par skalbyxor åt
Filippa på stan.När jag står och ska tvätta bilen så ringer min kompis Sara som jag inte sett på typ
100 år och frågar om vi ska ses.Jag mötte Sara hennes son Liam(som för övrigt  är söt som socker!) och en kompis
till henne som heter Hanna.
Vi gick en sväng på stan och fikade och bara njöt av att våren är här!Så fast det inte blev nån förskola med kaffe och skit snack så hade jag en jätte trevlig dag på stan.
Nu måste jag bli bättre på att höra av mig till mina stackars vänner *skäms*....men jag har sagt det förut och jag säger det igen;dagarna och veckorna bara rusar förbi!
Vad har ni andra haft för er denna underbara dag?


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv...det var ju kanon att smyga runt i vårvärmen och titta på solen. Det fortsatte vi med hela dagen sen...våren är här!! :)

Ja, jag måste nog ha några bebisar i beredskap ibland :-) dom är ju så goa och söta. Jag kikade runt i din blogg, fina kort på barnen. Och det var kul att se lite av operationerna du berättade om.

Ha det så bra!! Kram

2009-04-02 @ 21:14:30
URL: http://nordstrandsjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0